• تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 - 10:39
  • کد خبر : 7396
  • چاپ خبر

نظر نماینده آستانه‌اشرفیه درباره سفر رئیس‌جمهور به سوریه

به گزارش آستان‌خبر؛ ابراهیم نجفی اسپیلی، با بیان اینکه ادبیات جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه ادبیات همکاری و مشارکت و سازندگی است سفر رئیس جمهور به سوریه را مثبت دانست و اظهار کرد: در جنگ تحمیلی سوریه از کشور‌های بسیارمهمی بود که با ارسال تجهیزات و آموزش نیروی انسانی از ما حمایت کرد. نماینده

به گزارش آستان‌خبر؛ ابراهیم نجفی اسپیلی، با بیان اینکه ادبیات جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه ادبیات همکاری و مشارکت و سازندگی است سفر رئیس جمهور به سوریه را مثبت دانست و اظهار کرد: در جنگ تحمیلی سوریه از کشور‌های بسیارمهمی بود که با ارسال تجهیزات و آموزش نیروی انسانی از ما حمایت کرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه  و بندر کیاشهر با بیان اینکه صدام تلاش کرد اجماعی با عنوان اتحاد کشور‌های عربی علیه ایران شکل بدهد، ادامه داد: اما سوریه از ایران حمایت کرد و این اتحاد علیه ایران صورت نگرفت کشورمان نیز در زمان حضور داعش در سوریه تلاش کرد این حمایت را به نحوی بهتر جبران کند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از حضور رئیس جمهور در سوریه تصریح کرد: این موضوع حامل پیام برای مسئولین داخلی است؛ وقتی خارج از کشور از سیاست‌های کشورمان این گونه استقبال می‌شود ما نیز وظیفه داریم پیرو فرمایش رهبر انقلاب تلاش کنیم تا همدلی و اتحاد بین مسئولین خصوصا دولت و مجلس محقق شود.

رئیس جمهور کشورمان ۱۳ اردیبهشت سال جاری در صدر هیئتی اقتصادی و سیاسی (پس از گذشت ۱۳ سال از آخرین سفر رئیس جمهور ایران به دمشق در سال ۸۸) به سوریه سفر کرد و مورد استقبال پرشور مردم و دولت سوریه قرار گرفت.

انتهای پیام/۴۲۰۰

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.