• تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 13:25
  • کد خبر : 7950
  • چاپ خبر

افزایش آمار ثبت‌نامی‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش آستان‌خبر، خسرو آرنگ فرماندار آستانه‌اشرفیه صبج امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به آخرین به روزرسانی سامانه ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات امسال گفت: ۵۴ مرد و ۶ زن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه مراحل پیش ثبت‌نام خود را جهت اعلام کاندیداتوری انتخابات

به گزارش آستان‌خبر، خسرو آرنگ فرماندار آستانه‌اشرفیه صبج امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به آخرین به روزرسانی سامانه ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات امسال گفت: ۵۴ مرد و ۶ زن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه مراحل پیش ثبت‌نام خود را جهت اعلام کاندیداتوری انتخابات پیش رو به انجام رسانده‌اند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری همزمان یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: ۲ هزار نیروی مرد و زن در ۱۴۵ صندوق رای شهرستان آستانه‌اشرفیه به عنوان عوامل اجرایی انتخابات امسال فعالیت می‌کنند.

آرنگ در ادامه با هشدار به همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در خصوص انجام وظایف محوله، گفت: کوتاهی در انجام وظایف محوله، ترک محل کار بدون هماهنگی و بازدید مدیران استانی، اخیرا باعث تغییر در مدیریت یکی از ارگان‌های دولتی شهرستان آستانه‌اشرفیه شد.

وی با اشاره به اینکه باید در خصوص مسائل مختلف هشیار و آگاه باشیم و جامعه را هم به سوی آگاهی هدایت کنیم، افزود: باید راه‌های پیشگیری از گزیدگی پشه آئدس اطلاع‌رسانی شود اما نباید با اطلاعات نادرست جامعه را ملتهب کنیم.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان با بیان اینکه هفته دولت از فردا آغاز می‌شود از دستگاه‌ها و نهادهای شهرستانی خواست علاوه بر پروژه‌های عمرانی هفته دولت، برنامه‌های فرهنگی را هم در برنامه‌های ارگان خود اجرایی کنند.

در نشست امروز شورای اداری شهرستان آستانه‌اشرفیه از حمیده اسلامی سرپرست شهرداری آستانه‌اشرفیه به دلیل فضاسازی و سیما منظر شهری مناسب با ایام عزاداری محرم و صفر تقدیر شد.

همچین در این نشست آقایان قوامی به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی، علوی به عنوان رئیس جدید امور کتابخانه‌ها، پورواحدی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن و حجت الاسلام محمدپور به عنوان رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان آستانه‌اشرفیه معرفی شدند.

گفتنی است پیش از این تعداد متقاضیانی که پیش ثبت‌نام خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان آستانه‌اشرفیه انجام داده بودند از سوی جواد شفیعی ثابت دبیر ستاد انتخابات گیلان ۵۸ نفر و از سوی خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه ۵۹ نفر اعلام شده بود که در آخرین به روزرسانی سامانه ثبت‌نام تعداد ثبت‌نامی‌های حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه به ۶۰ متقاضی افزایش یافته است.

انتهای پیام/۴۲۰۲

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.