• تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 15:40
  • کد خبر : 8880
  • چاپ خبر

شهردار آستانه‌اشرفیه در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری چه گفت؟

نخستین جلسه شورای اداری شهرداری آستانه‌اشرفیه به ریاست داداشی شهردار این شهر و با حضور کلیه مدیران دوایر شهرداری با محوریت هماهنگی و ترسیم روند اجرایی، بیان نقاط ضعف و قدرت، بررسی مسائل و مشکلات موجود و همچنین ارائه برنامه، راهکار و پیشنهادات در جهت پیشبرد اهداف پیش‌روی شهرداری و تحقق شعار پیشرفت و توسعه پایدار شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش آستان‌خبر؛ عبدالحسین داداشی شهردار آستانه‌اشرفیه در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری آستانه‌اشرفیه با تاکید بر اینکه ما باید با تلاش‌های خود، شبهات را از مجموعه شهرداری پاک کنیم و در جهت بر طرف نمودن اشتباهات خود گام برداریم، اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما کسب رضایت مردم می‌باشد و در همین راستا باید تلاش و هماهنگی ما در مجموعه بیشتر گردد.

شهردار آستانه اشرفیه کسب درآمد را یکی از وظایف مهم همه مدیران دوایر دانست و افزود: همه مدیران شهرداری می‌بایست در جریان درآمد و هزینه واحد خود باشند و در جهت کاهش هزینه‌های شهرداری گام بردارند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران و پرسنل شهرداری آستانه اشرفیه در تمام ایام بویژه مدت اخیر و بازتاب این تلاش‌ها بین شهروندان و مردم گفت: این تلاش‌ها باید روز به روز افزایش یابد تا شاهد آبادانی و پیشرفت شهر و در نتیجه، کسب رضایت مندی همه‌ی مردم باشیم.

داداشی با تقدیر از ابراهیم نجفی، نماینده محترم و پرتلاش شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت هزارمتر زمین با موافقت ارسلان مالکی؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن (با کاربری تجاری و مسکونی) به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان، یکی از دستاورهای دیدار چندروز قبل با ایشان بوده است و امیدواریم این همکاری‌ها همواره در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر عزیزمان استمرار داسته باشد.

شهردار آستانه اشرفیه موافقت با درخواست دریافت چهار دستگاه ماشین‌آلات سنگین عمرانی و خدماتی را یکی دیگر از دستاوردهای دیدار با دکتر جمالی‌نژاد؛ معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دانست و افزود: با توجه به موافقت‌های صورت پذیرفته، شهرداری بزودی نسبت به تامین ۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین عمرانی و خدماتی اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به زودی شاهد بازگشایی کمربندی بلوار ۴۲متری امام حسین (ع) تا بلوار جانبازان (جاده کیاشهر) خواهیم بود، بیان کرد: برآورد هزینه آسفالت این بلوار بیش از ۱۵میلیارد تومان میباشد و شهرداری بمنظور تسریع در اجرای این پروژه درخواستی را مبنی بر تامین ۵۰۰ تن قیر به وزارت راه تقدیم نموده است که خوشبختانه وزارت راه این قول مساعد را به شهرداری آستانه اشرفیه داده که با توجه به اینکه این بلوار ۴۲متری به عنوان کمربندی جدید در حال احداث می‌باشد، آسفالت مورد نیاز این پروژه به صورت رایگان توسط وزارت راه تامین گردید و عملیات بازگشایی، آماده‌سازی بستر و زیرسازی مسیر توسط شهرداری آستانه اشرفیه انجام پذیرد.

به گفته داداشی بازگشایی معبر هشت متری بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آسفالت و بازگشایی بلوار ۴۲متری امام حسین (ع) و همچنین همکاری در جهت اجرای پروژه توسعه صحن آستان مقدس حضرت سلطان سیدجلال الدین اشرف (ع) از جمله قول‌های بنده به مردم آستانه اشرفیه بوده است و همه تلاش خواهیم کرد تا شرمنده مردم نشویم.

در پایان این نشست که دهم آبان برگزار شده بود، عبدالحسین داداشی طی حکمی حمیده اسلامی را به‌عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت شهرداری منصوب و از زحماتعلی راستگار معاونت سابق شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

مهندس حمیده اسلامی؛ متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناس ارشد عمران است. سرپرست شهرداری آستانه‌اشرفیه در سال ۱۳۹۷.۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، مسئول واحد فنی و شهرسازی شهرداری آستانه‌اشرفیه از سال ۹۲، نماینده شهرداری آستانه‌اشرفیه در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ماده ۵، دبیر کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال‌های ماضی، دبیر ستاد بازآفرینی آستانه‌اشرفیه و سرپرست واحد عمران در سال‌های ۹۶ و ۹۷ و… بخشی از رزومه و سوابق کاری، تحصیلی و اجرایی وی بوده است.

انتهای پیام/۴۲۰۰

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.