• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 19:33
  • کد خبر : 10017
  • چاپ خبر
تأکید بر اجرای طرح دفن اصولی پسماند و دفع بهداشتی فاضلاب

رئیس کل دادگستری گیلان: ۲۰ تن زباله تا پایان شهریور در آستانه‌اشرفیه ساماندهی شود

رئیس کل دادگستری گیلان با حضور در آستانه‌اشرفیه با موضوع پسماند و دفع غیر اصولی فاضلاب شهری گفت: تا پایان شهریور ۲۰ تن زباله در آستانه‌اشرفیه ساماندهی شود.

به گزارش آستان‌خبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از دادگستری شهرستان آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: توجه به حقوق عامه و گره گشایی از مشکلات مردم رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

صادقی نیارکی با اشاره به اقدامات شهرداری آستانه‌اشرفیه در زمینه ساماندهی ودفن اصولی زباله‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه تا کنون یک سوم زباله‌ها ساماندهی شده، مقرر شده است که تا پایان ۶ ماهه اول امسال ساماندهی دفن ۲۰ تن زباله دیگر این شهر ساماندهی شود.

به گفته رئیس کل دادگستری گیلان، در زمینه دفع اصولی فاضلاب و اجرای طرح شبکه مدرن و تصفیه خانه فاضلاب بعد از گذشتن ۲۵ سال، پیشرفت ۷ درصدی قابل قبول نیست به ویژه اینکه آب و فاضلاب بابت دفع فاضلاب از مردم پول هم دریافت می‌کند.

وی دفع غیر اصولی فاضلاب شهری و عدم برخورداری از تصفیه‌خانه را از دیگر مشکلات آستانه برشمرد و تصریح کرد: این معضل باید با همفکری و همکاری مسئولان شهرستان حل شود و هیچ عذری برای کوتاهی و انجام ندادن وظایف پذیرفته نیست و انتظار می‌رود مسئولین اجرایی شهرستان این مشکل را به عنوان دغدغه اصلی خود بدانند و در رفع آن تلاش نمایند.

صادقی نیارکی خطاب به دادستان آستانه‌اشرفیه گفت: دادگستری و دادستانی آستانه‌اشرفیه موظف است بر اجرای هر دو طرح دفن اصولی پسماند و دفع بهداشتی فاضلاب نظارت کند و در صورت مشاهده هر تخلفی به عنوان حقوق عامه برخورد جدی و قانونی انجام دهد.

در این نشست رئیس دادگستری، دادستان، شهردار و رئیس آب و فاضلاب آستانه‌اشرفیه هر کدام توضیحاتی در زمینه پسماند و دفع زباله بیان کردند.

انتهای پیام/۱۳۰۱

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.