- تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 16:38
- کد خبر : 10104 چاپ خبر
مدیران و کارکنان برتر شهرداری رشت با نظر مستقیم مردم انتخاب و معرفی میشوند
شهروندان می توانند پس از دریافت خدمت از شهرداری رشت با شماره گیری کد یکتا نسبت به ثبت نظرات طریق تلفن همراه اقدام کنند.
به گزارش آستانخبر؛ مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت در راستای اجرای مصوبات شورای عالی اداری، نسبت به سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات از طریق سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه های اجرایی کشور اقدام می کند.
بر این اساس، شهروندان می توانند پس از دریافت خدمت از شهرداری با شماره گیری کد یکتا نسبت به ثبت نظرات طریق تلفن همراه اقدام کنند.
بنابر اعلام مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت، این سامانه با هدف بهبود ارائه خدمات به مردم، ثبت عملکرد کارکنان دولت و دستگاههای اجرایی و استفاده از این اطلاعات به منظور تحلیل وضعیت موجود با مشارکت آنان می باشد.
شهروندان می توانند با اسکن کد دوبعدی هر کارمند یا شماره گیری کد دستوری ذکر شده در کارت هایی که در محل کار هر کارمند نصب شده نسبت به اعلام و ثبت نظرات خود از نحوه ارائه خدمت توسط کارمند اقدام نمایند.
گفتنی است، نتایج نظارت و ارزیابی شهروندان نیز به زودی اعلام خواهد شد تا به این ترتیب مدیران مناطق، کارمندان و پرسنل برتر شهرداری رشت معرفی شوند.
انتهای پیام/۴۲۰۰
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰