• تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 13:16
  • کد خبر : 10332
  • چاپ خبر

جزئیات احداث مجموعه تفریحی گردشگری ورودی آستانه‌اشرفیه از زبان فرماندار

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان از مجموعه تفریحی گردشگری در حال احداث واقع در وردی آستانه‌اشرفیه بازدید کرد.

به گزارش آستان‌‌خبر؛  خسرو آرنگ، فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه امروز دوشنبه اول مرداد ۱۴۰۳ حین بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان به خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه به چندین پروژه که برایمان بسیار با اهمیت بود سرکشی داشتیم که یکی از این پروژه‌ها تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه‌اشرفیه بود که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تا هفته آینده کلنگ آن به زمین خواهد خورد و عملیات اجرایی‌اش آغاز می‌شود.

وی در رابطه با هدف از اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه گفت: در این پروژه به دنبال این هستیم که ترددی ایمن و روان در سطح شهر شکل بگیرد و نقاط کور ترافیکی که خطر آفرین هستند با اجرای این تقاطع به حداقل برسانیم تا شاهد تسهیل در عبور و مرور شهروندان باشیم.

به گفته فرماندار آستانه‌اشرفیه، پروژه دیگری که با همکاران و گروه‌های فنی بازدید میدانی داشتیم، مجموعه تفریحی، توریستی، گردشگری و اقتصادی «اسپیرو سنتر» بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۴.۵ هکتار سرمایه‌گذاری در حال احداث است.

آرنگ با بیان اینکه مکان‌های تفریحی فرهنگی اقامتی و اقتصادی مانند هایپرهای فروشگاهی را در این منطقه خواهیم داشت، افزود: اسپیرو سنتر یکی از پروژه‌های بزرگی است که در ۵۰ سال گذشته در آستانه شاهد آن نبودیم ولی به یاری خدا در دولت سیزدهم اجرایی خواهد شد.

وی در رابطه با پروژه پل تا پل نیز اظهار کرد: چون آستانه یکی از شهرستان‌هایی است که دو رودخانه سپیدرود و حشمت رود از آن می‌گذرد میبایستی از نظر مهندسی رودخانه به آن‌ها توجه شود. به دلیل وجود پل‌های متعدد برروی این رودخانه‌ها میبایستی از نظر ایمنی بسترسازی این رودخانه‌ها شکل بگیرد و دیواره‌های اصولی داشته باشند که با اجرای پروژه پل تا پل این کف‌سازی و مهندسی رودخانه‌ها بصورت اصولی انجام خواهد شد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه هم چنین مدعی شد که تمام این پروژه‌ها در راستای کریدور شمال – جنوب است.

انتهای پیام/۴۲۰۰

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.