• تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 14:44
  • کد خبر : 10358
  • چاپ خبر

به دلیل قطعی برق؛ رئیس بیمارستان پیروز لاهیجان عزل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بروز نقص فنی ژنراتور بیمارستان پیروز لاهیجان و قطعی برق در این بیمارستان گفت که در پی این حادثه رئیس بیمارستان به دلیل عدم پاسخگویی و در دسترس نبودن، از مسئولیت خود برکنار شد.

به گزارش آستان‌خبر؛ محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به قطعی موقت برق بیمارستان پروفسور پیروز این شهر، اظهار کرد: به دنبال قطعی برق در بیمارستان به سرعت با حضور در محل به صورت میدانی به بررسی مشکل و مدیریت وضعیت این مرکز درمانی پرداختیم.

وی در تشریح جزییات قطعی برق بیمارستان پروفسور پیروز، افزود: صبح امروز برق بیمارستان قطع و بلافاصله کمیته بحران در شهرستان و مرکز استان تشکیل شد و فرماندار و نمایندگان دیگر ادارات شهرستان در بیمارستان مستقر شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به هماهنگی‌های لازم با مدیر کل شرکت توزیع برق استان، گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی برای بیماران، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸ دستگاه آمبولانس به بیمارستان دکتر پیروز اعزام شد.

آشوبی با بیان اینکه همزمان به دو بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه و شهید حسین‌پور لنگرود به منظور افزایش ظرفیت تخت‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو برای انتقال احتمالی بیماران اطلاع و آماده باش داده شد، گفت: به بیمارستان شفا و میلاد لاهیجان نیز آماده باش کامل داده شد که در صورت نیاز، بیماران به آن‌جا نیز منتقل شوند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به موقع برق بیمارستان پروفسور پیروز وصل شد، افزود: هیچ‌گونه اتفاقی در بیمارستان رخ نداد و اوضاع کاملا تحت کنترل است.

 

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، وضعیت همه بیماران طبیعی و نرمال بود ولی با این وجود همکارانی از مرکز استان شامل متخصصین طب اورژانس و بیهوشی را اضافه‌تر مستقر کردیم که چند ساعتی در بیمارستان حضور داشته باشند تا کاملا از عادی بودن شرایط اطمینان حاصل کنیم و بتوانیم خدمات درمانی مناسبی را به بیماران ارائه دهیم.

آشوبی در تشریح دلایل قطع برق بیمارستان، بیان کرد: متاسفانه با اینکه بیمارستان دارای ژنراتور است ولی به دلیل مشکل فنی از مدار خارج و در حال حاضر به دنبال جایگزینی ژنراتور دیگری هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از عزل رئیس بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان در جریان قطعی برق این بیمارستان و شرایط پیش آمده، خبر داد.

انتهای خبر/۱۳۰۱

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.