• تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 9:59
  • کد خبر : 10540
  • چاپ خبر

بندرکیاشهر رکورددار بارش باران در گیلان

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، بیشترین مقدار بارندگی در استان گیلان مربوط به ایستگاه هواشناسی بندر کیاشهر با ۶۵ میلی‌متر، رضوانشهر ۳۹ و بندر انزلی با ۱۷ میلی‌متر بوده است.

به گزارش آستان‌خبر؛ محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان طی امروز و روزهای آینده، اظهار کرد: باتوجه‌به صدور هشدار سطح زرد جوی، مبنی بر تداوم فعالیت سامانه بارشی، از بعدازظهر روز گذشته تاکنون شاهد افزایش ابر، بعضی مناطق بارندگی (گاهی رگباری و شدید)، وزش باد(برخی مناطق شدید) و رعدوبرق هستیم

.وی با اشاره به میزان بارش‌های باران در برخی از مناطق استان، افزود: بیشترین مقدار بارندگی در استان گیلان مربوط به ایستگاه هواشناسی بندر کیاشهر با ۶۵ میلی‌متر، رضوانشهر ۳۹ و بندر انزلی با ۱۷ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان توصیه کرد تا از استقرار و تردد در حاشیه رودخانه‌ها، برپایی چادرهای مسافرتی پرهیز، نسبت به محکم‌سازی سازه‌های موقتی اقدام و از پارک‌کردن خودرو در حاشیه درختان فرسوده و سازه‌های سست اجتناب شود.

دادرس همچنین با توجه به‌احتمال اصابت صاعقه و تگرگ، از مردم خواست تا از قرارگرفتن در فضای باز در زمان وقوع رعدوبرق و تگرگ اجتناب کنند.

انتهای پیام/۴۲۰۰

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.