• تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 23:23
  • کد خبر : 6820
  • چاپ خبر

بندر کیاشهر می‌تواند در سطح بین‌المللی جایگاه ویژه پیدا کند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آستان‌خبر، مرتضی عاطفی امروز در مراسم رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر در سالن امام رضا (ع) با اشاره به تهیه و تدوین یک ساله برند بندر کیاشهر اظهار کرد: بندر کیاشهر با پیشینه تاریخی این شهر مرتبط با حوزه تاریخ و ماهیان خاویار بوده که باید گفت این رونمایی

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آستان‌خبر، مرتضی عاطفی امروز در مراسم رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر در سالن امام رضا (ع) با اشاره به تهیه و تدوین یک ساله برند بندر کیاشهر اظهار کرد: بندر کیاشهر با پیشینه تاریخی این شهر مرتبط با حوزه تاریخ و ماهیان خاویار بوده که باید گفت این رونمایی از برند انتهای راه نیست بلکه آغازی دوباره برای بندر است.

وی با بیان اینکه باید نام پر افتخار بندرکیاشهر در مجامع بین‌المللی برده شود، افزود: ارتباط و نشر این برند در استان و خارج از کشور بندرکیاشهر لازمه توسعه این شهر در عرصه‌های مختلف است.

به گفته مرتضی عاطفی بندر کیاشهر  این لیاقت را دارد که  در سطوح بین المللی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و این جایگاه به دست نخواهد آمد مگر اینکه در ابتدا کیاشهروندان با این برند ارتباط برقرار کنند و آنرا به گردشگران معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما افزایش خدمت‌رسانی و کسب رضایتمندی حداکثری «کیاشهروندان» است، افزود: برای تهیه و تدوین این برند در یکسال گذشته، تلاش‌های زیادی انجام شده و موضوعی که برای ما حائز اهمیت است تعامل و ارتباط لازم کیاشهروندان با برند و شعار این شهر؛ «تاریخ خاویار خزر» است.

شهردار بندر کیاشهر، برندینگ شهری را معادل هویت‌بخشی به یک شهر دانست و گفت: بندر کیاشهر دارای ابعاد برجسته‌ای به لحاظ اجتماعی، فرهنگی، تاریخی است که با تکیه بر این داشته‌های ارزشمند می‌توان علاوه بر جذب گردشگر مسیر اشاعه فرهنگ و پتانسیل‌های خود را تقویت کند.

وی با اشاره به تلاش گروهی از متخصصین و کارشناسان برای ثبت برند این شهر بندری بیان کرد: شیلات بندر کیاشهر که با سابقه‌ای بیش از یک قرن و با داشتن بناهای تاریخی ثبت شده، این ظرفیت را دارد که علاوه بر معرفی پیشینه صنعت شیلات و ماهیان خاویاری، نسبت به ایجاد قطب گردشگری و افزایش جاذبه‌های توریستی معرفی شود.

عاطفی ثبت برند شهری را کار باارزشی خواند که مدیریت شهری در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داده است و افزود: پس از رونمایی از برند شهری بندرکیاشهر، چگونگی حفظ آن برای ادامه کار از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بدانیم که در آغاز راه هستیم و با توجه به اینکه این برند متعلق به مردم است، همراهی شهروندان نقش تاثیرگذاری در این فعالیت خواهد داشت.

«مرتضی عاطفی» در پایان با توضیح اینکه نشست‌های کارشناسی و همایش‌های تخصصی در زمینه طراحی نقشه‌راه، جهت تبیین هر چه بهتر هویت بصری این شهر بندری بطور مستمر برگزار می‌شود، گفت: همایش آتی را که هدف آن معرفی برند شهری بندر کیاشهر خواهد بود، در تهران برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/۴۲۰۲

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.