• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 16:58
  • کد خبر : 10044
  • چاپ خبر
نباید در انتخاب اعضای کابینه نگاه سیاسی حاکم باشد

نجفی: آقای پزشکیان بارها تکرار کرد که وابسته به کسی نیست

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای پزشکیان بارها تکرار کرد که وابسته به کسی نیست، گفت: انتظار است همان طوری که آقای پزشکیان در رقابت‌های انتخاباتی قول دادند، فارغ از نگاه‌های سیاسی از افراد کارآمد و توانمند در کابینه خود استفاده کنند.

به گزارش آستان‌خبر؛ ابراهیم نجفی اسپیلی با اشاره به ویژگی های کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: با توجه به اظهارات و نحوه معرفی که آقای پزشکیان در دوران رقابت های انتخاباتی داشت، مردم و نخبگان کشور انتظار دارند که امروز ایشان یک اجماع ملی تشکیل داده و کابینه خود را به صورت تجمیعی از نیروهای جریان اصلاح طلب و اصولگرا تشکیل دهد.

وی با تأکید بر اینکه نباید در انتخاب اعضای کابینه نگاه سیاسی حاکم باشد، بیان کرد: همان طوری که رئیس‌جمهور منتخب قول دادند از افراد متخصص و کارشناس از هر حوزه ای بهره ببرند. باید بنای انتخاب اعضای کابینه دولت توانمندی و کارآمدی افراد باشد در غیر اینصورت مردم اعتماد خود را نسبت به رئیس جمهور از دست خواهند داد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، افزود:‌ آقای پزشکیان بارها تکرار کرد که وابسته به کسی نیست فلذا انتظار می رود در دام سهم خواهی های سیاسی نیز نیفتد.

نجفی در پایان تصریح کرد: با توجه به قولی که آقای پزشکیان به مردم دادند، انتظار می رود تا از افراد کارآمد و متخصص در کابینه خود استفاده کند تا شاهد تحقق شایسته سالاری باشیم.

انتهای پیام/۴۲۰۰

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.